Tokio HoteL
Tokio Hotel.Getgoo.net'e hoşgeldiniz.

Tokio HoteL


 
AnasayfaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 aynaLaR...

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : 1, 2  Sonraki
YazarMesaj
Diana~
Deneme Moderatör
Deneme Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 462
Nerden : Los Angeles. ,)
Kayıt tarihi : 21/06/09

MesajKonu: aynaLaR...   Salı Tem. 07, 2009 8:32 pm

Size hiç kimsenin bilmediği bazı şeyler anlatacağım. Aynaları bilirsiniz sabahları kalktığımızda karşısına geçip kendinizi izlediğiniz, süslediğiniz aynalar. Peki aynaya geceleri hiç baktınız mı, bakmayı hiç denediniz mi? Denemek istemezmisiniz?

Geceyarısından sonre eğer cesaretiniz varsa karanlık odadaki bir aynaya (el aynası değil) uzun süre bakmayı deneyin. Oda pencereden gelen sokak lambalarının verdiği loş ışık altında olabilir. Eğer bunu yapmak istediğinize kendinizi emin hissediyorsanız başlayabilirsiniz.

"Baksam bile kendimden başka ne görebilirim ki" dediğinizi duyar gibiyim. Peki bedensiz varlıkları görmenin bir yolunun da aynalar olduğunu biliyormuydunuz. Ya da gece uzun bir süre aynaya baktığınızla gözlerinizle göremediğiniz varlıkları yada diger bir deyişle cinleri görmek istemezmiydiniz.

Anlattıklarım size ürkütücü gelmiyor mu? Yoksa siz cinleri filmlerde izlediğiniz küçük ve boktan bir lambanın içinde yaşayan varlıklar mı zannediyorsunuz. Peki onlarla iç içe yaşadığımızın farkında değilmisiniz. Onların bizi gördüğü ama bizim onları göremediğimiz bir dünyada yaşadığımız gerçeğini hiç duymadınız mı?

Hiç çevrene görmek istediğin gözle baktın mı? Denersen göreceksin ki sen farkında olmadan etrafında ki yüzlerce göz seni izlemekte....

Deneyen Yorum Yazsın

_________________

_________________
I Love you My Fairy (:

* *
Sana aşığım Peri'm.
Kimseye olmadığım kadar ! (:

...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://th-turkey-fanclub.bedavaforum.biz
duyqhuu
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 1008
Nerden : Nereden ? o.O
Lakap : -yok-
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: aynaLaR...   Salı Tem. 07, 2009 8:37 pm

ayhh çok tıstım lan benim yatağımın hemen karşısında ayna var
geceleri uyumadan öncede zaten tırsa tırsa yattıyorum şimdi asla uyuyamam!! xS
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Diana~
Deneme Moderatör
Deneme Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 462
Nerden : Los Angeles. ,)
Kayıt tarihi : 21/06/09

MesajKonu: Geri: aynaLaR...   Salı Tem. 07, 2009 8:40 pm

uyu uyu bişey olmaz...
sadece bakma ona yeter...xD

_________________
I Love you My Fairy (:

* *
Sana aşığım Peri'm.
Kimseye olmadığım kadar ! (:

...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://th-turkey-fanclub.bedavaforum.biz
duyqhuu
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 1008
Nerden : Nereden ? o.O
Lakap : -yok-
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: aynaLaR...   Salı Tem. 07, 2009 8:45 pm

tamam Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Diana~
Deneme Moderatör
Deneme Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 462
Nerden : Los Angeles. ,)
Kayıt tarihi : 21/06/09

MesajKonu: Geri: aynaLaR...   Salı Tem. 07, 2009 8:50 pm

Very Happy:D

_________________
I Love you My Fairy (:

* *
Sana aşığım Peri'm.
Kimseye olmadığım kadar ! (:

...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://th-turkey-fanclub.bedavaforum.biz
* Lumina
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 213
Nerden : Mars'tannn Akşam yemeğe beklerim (:
Lakap : Lumii
Kayıt tarihi : 16/10/08

MesajKonu: Geri: aynaLaR...   Çarş. Ağus. 19, 2009 4:36 pm

Bu akşam kesinlikle deniyorum!Hemde yatağımın tam karşısında ayna var!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Diana~
Deneme Moderatör
Deneme Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 462
Nerden : Los Angeles. ,)
Kayıt tarihi : 21/06/09

MesajKonu: Geri: aynaLaR...   Çarş. Ağus. 19, 2009 10:00 pm

ama söyle banada noldu merak ederim.... haha

_________________
I Love you My Fairy (:

* *
Sana aşığım Peri'm.
Kimseye olmadığım kadar ! (:

...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://th-turkey-fanclub.bedavaforum.biz
duyqhuu
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 1008
Nerden : Nereden ? o.O
Lakap : -yok-
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: aynaLaR...   Cuma Ağus. 21, 2009 9:50 am

banada banada haha
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bill-_-elif-_-tom
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 2978
Nerden : hEr YErdEN xD
Lakap : M@vİş/élifNUR:)
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: aynaLaR...   Cuma Ağus. 21, 2009 10:30 am

ayyyy banda sölein bnde yapiim bişi oluyoosa

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.tokiohotelciler.getgoo.net
LillyK.F.
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 986
Nerden : Yıldızların yanından ..
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: aynaLaR...   C.tesi Ağus. 22, 2009 8:53 pm

anasını..... Shocked
ben onlardan çok korkuyorum zaten artık iyice tırstım nan Razz
gerçi ben aynaya gece baktım ama b.k görmedim heralde beni görünce kaçtılar ka25

_________________

Sanıyorlarki,, sen imkansızsın.
Fakat ben biliyorumki, her geçen saniye kalbinde bir yerlerde,
Beni hissediyorsun..
Adımı bilmesende, inanıyorsun!
Sende benim gibi korkuyor musun?
Aşkımızı, hayallerimizi, umutlarımızı..
Bu kadar yakınken kaybetmekten?
Ama unutma sen istersen,,
Ellerini tutabiliyorum senin,, rahatlatır belki?
Hemde kilometrelerce öteden.'
TEBİ.


http://www.formspring.me/BertinaVoelen AskMe. :H
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bill-_-elif-_-tom
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 2978
Nerden : hEr YErdEN xD
Lakap : M@vİş/élifNUR:)
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: aynaLaR...   Paz Ağus. 23, 2009 2:33 pm

zahaha xD

nie lan öcümüsünde seni gnce kaçsınlar Very Happy

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.tokiohotelciler.getgoo.net
LillyK.F.
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 986
Nerden : Yıldızların yanından ..
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: aynaLaR...   Paz Ağus. 23, 2009 3:02 pm

yok yok tip açısından ka25

_________________

Sanıyorlarki,, sen imkansızsın.
Fakat ben biliyorumki, her geçen saniye kalbinde bir yerlerde,
Beni hissediyorsun..
Adımı bilmesende, inanıyorsun!
Sende benim gibi korkuyor musun?
Aşkımızı, hayallerimizi, umutlarımızı..
Bu kadar yakınken kaybetmekten?
Ama unutma sen istersen,,
Ellerini tutabiliyorum senin,, rahatlatır belki?
Hemde kilometrelerce öteden.'
TEBİ.


http://www.formspring.me/BertinaVoelen AskMe. :H
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bill-_-elif-_-tom
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 2978
Nerden : hEr YErdEN xD
Lakap : M@vİş/élifNUR:)
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: aynaLaR...   Paz Ağus. 23, 2009 3:08 pm

yok be sende grmdm ama her th ci güseldir:D

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.tokiohotelciler.getgoo.net
LillyK.F.
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 986
Nerden : Yıldızların yanından ..
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: aynaLaR...   Paz Ağus. 23, 2009 3:13 pm

o bakımdan evet xD

_________________

Sanıyorlarki,, sen imkansızsın.
Fakat ben biliyorumki, her geçen saniye kalbinde bir yerlerde,
Beni hissediyorsun..
Adımı bilmesende, inanıyorsun!
Sende benim gibi korkuyor musun?
Aşkımızı, hayallerimizi, umutlarımızı..
Bu kadar yakınken kaybetmekten?
Ama unutma sen istersen,,
Ellerini tutabiliyorum senin,, rahatlatır belki?
Hemde kilometrelerce öteden.'
TEBİ.


http://www.formspring.me/BertinaVoelen AskMe. :H
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bill-_-elif-_-tom
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 2978
Nerden : hEr YErdEN xD
Lakap : M@vİş/élifNUR:)
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: aynaLaR...   Paz Ağus. 23, 2009 3:19 pm

Very Happy

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.tokiohotelciler.getgoo.net
DéRyha
Administrator
Administrator
avatar

Mesaj Sayısı : 47
Lakap : Déria
Kayıt tarihi : 20/08/09

MesajKonu: Geri: aynaLaR...   Paz Ağus. 23, 2009 3:25 pm

Ben her gece bakıyorum Very Happy bişey olmuyor anneannem o resimlerden odana melek girmiyor demişti demek cinde girmiyor Very Happy

_________________




Sen benden habersiz gelmeden giden
Ben telafisiz bir sekilde seni bekleyen
Benimkisi "O öldü."yle bitecek bir bekleyiş
Ve senin ki sonu gelmeyen bir dönmeyiş...

5 Ağustos 2oo9


Web Siteme Gitmek İçin TIKLA
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.tokiohotel.onegoo.us
anqeL_biLL
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 654
Lakap : sevgi yumağı--satanist--chatlaq--ebrucqxDxD
Kayıt tarihi : 24/04/09

MesajKonu: Geri: aynaLaR...   Salı Ağus. 25, 2009 6:21 pm

ya bi bok olmuyo falan demeyin uzun süre gözünüzü kırpmadan bakıcaksınız sonra ne bok oluyo görün xD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
kauLitz_qirL
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 90
Nerden : Tom'un Dudaklarından (wuuuww xD)
Lakap : Karamio *
Kayıt tarihi : 09/07/09

MesajKonu: Geri: aynaLaR...   C.tesi Ekim 03, 2009 11:49 am

Huuu..!
Zaten o OkuL ve Dabbe fiLminden sonra aynaLardan iyice tırsmaya başLamıştımm..! xD
Açıkçası bi tarafım yemez gece karanLıkta aynaya bakmaya..! .D
Pis Canım
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
thaLia
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 231
Nerden : aNanın bi tarafıNdaN'
Lakap : rıFqı
Kayıt tarihi : 20/11/09

MesajKonu: Geri: aynaLaR...   Paz Ara. 06, 2009 1:54 pm

ben gece kendimden korkuyom Lehn! bi de cin min... tanrımmm tırstımm.. deneyen yok mi?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.ashley666bebem.blogcu.com
klarissa
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 31
Nerden : kafası nereyi eserse ordan
Lakap : ****Tom KoliK *****
Kayıt tarihi : 20/08/10

MesajKonu: Geri: aynaLaR...   C.tesi Ağus. 21, 2010 6:45 pm

yaaa off ciddiyim fena tırstımm...
yatağımın hemen karşısında ayna vaaaaarrrrrrr!
yaa bu akşam deniycem çok merak ettim yaa bi an önce akşam olsun Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bill_gökçen_tom
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 38
Lakap : GöKçeN KaUlİtZ
Kayıt tarihi : 19/09/10

MesajKonu: Geri: aynaLaR...   Paz Eyl. 19, 2010 12:15 pm

off ben de denşcem ama korkuom ama filmlerden hiç korkmam ya da boşweriim tırstımm
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bubukauLitz*
Deneme Moderatör
Deneme Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 1353
Nerden : T*
Lakap : uzaylı,yabancı,Elayf,obezik.
Kayıt tarihi : 24/04/09

MesajKonu: Geri: aynaLaR...   Paz Eyl. 19, 2010 1:56 pm

Denee yavruum denee bende deniiceeem

_________________
*
Oh No,I'll never let you go.
Oh No,I hate that i need you so...
*







ir|elif|m *
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bill_gökçen_tom
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 38
Lakap : GöKçeN KaUlİtZ
Kayıt tarihi : 19/09/10

MesajKonu: Geri: aynaLaR...   Ptsi Eyl. 20, 2010 7:28 pm

yha bebem of korktum deneemedim kankama denettircem bişi sölemden
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bubukauLitz*
Deneme Moderatör
Deneme Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 1353
Nerden : T*
Lakap : uzaylı,yabancı,Elayf,obezik.
Kayıt tarihi : 24/04/09

MesajKonu: Geri: aynaLaR...   Çarş. Eyl. 22, 2010 7:56 pm

Aa zekice!
Tamam haber ver ama bana *-*

_________________
*
Oh No,I'll never let you go.
Oh No,I hate that i need you so...
*







ir|elif|m *
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bill_gökçen_tom
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 38
Lakap : GöKçeN KaUlİtZ
Kayıt tarihi : 19/09/10

MesajKonu: Geri: aynaLaR...   C.tesi Eyl. 25, 2010 4:08 pm

hehe salak gibi denemiş yha bişi oluo yüzler fln dio ama ben de denicem ben genelde hiçbir korku filminden korkmam bakam bundasn korkcammı ama bişiler oluomuş
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: aynaLaR...   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
aynaLaR...
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 2 sayfasıSayfaya git : 1, 2  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Tokio HoteL :: Her Telden :: Korkunç Yazılar-
Buraya geçin: