Tokio HoteL
Tokio Hotel.Getgoo.net'e hoşgeldiniz.

Tokio HoteL


 
AnasayfaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 The Pain of Love / 3.bölüm..Sayfa 6'da

Aşağa gitmek 
Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4  Sonraki
YazarMesaj
Diana~
Deneme Moderatör
Deneme Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 462
Nerden : Los Angeles. ,)
Kayıt tarihi : 21/06/09

MesajKonu: Geri: The Pain of Love / 3.bölüm..Sayfa 6'da   Ptsi Eyl. 07, 2009 8:21 pm

oLur...(=
duygu'Mm çabk oL hadi... asd

_________________
I Love you My Fairy (:

* *
Sana aşığım Peri'm.
Kimseye olmadığım kadar ! (:

...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://th-turkey-fanclub.bedavaforum.biz
bubukauLitz*
Deneme Moderatör
Deneme Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 1353
Nerden : T*
Lakap : uzaylı,yabancı,Elayf,obezik.
Kayıt tarihi : 24/04/09

MesajKonu: Geri: The Pain of Love / 3.bölüm..Sayfa 6'da   Salı Eyl. 08, 2009 1:58 am

haha tmm koyarız yazınca Very Happy

_________________
*
Oh No,I'll never let you go.
Oh No,I hate that i need you so...
*







ir|elif|m *
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
duyqhuu
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 1008
Nerden : Nereden ? o.O
Lakap : -yok-
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: The Pain of Love / 3.bölüm..Sayfa 6'da   Salı Eyl. 08, 2009 2:27 am

ama sayfa pLs Razz
bir sayfaya bölüm koymam been Razz
yani koymayız Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bubukauLitz*
Deneme Moderatör
Deneme Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 1353
Nerden : T*
Lakap : uzaylı,yabancı,Elayf,obezik.
Kayıt tarihi : 24/04/09

MesajKonu: Geri: The Pain of Love / 3.bölüm..Sayfa 6'da   Salı Eyl. 08, 2009 3:13 am

Acıdım..Razz
Şaka..^^
koyuyorum.(:


HATIRLATMA

du: (tom oturcakken sandalyesini çeker ve oturur.) bişey mi demştin sn demn??
t: x@ hayrr!!
el: böyle gçe istersen tom.??
t: ihi.. sağolsun bnm 'cnm' arkim..
el: evet öylee evet evet.
b: uzun zaman oldu dimii görüşmeyeli?
el: evet.. cnm arkilerm bnm!! (bastırarak söler)
t: evet öyle olmuş.. (şaşkın şaşkın bakınıyo )
du: ahh!!

...............................

3.BÖLÜM




'aahh arka tampon!..'

el: nolduu ?
b: ?? (höNklemiş modda duyguyu süzüyo:ka25: )
t: ah olamaz gene mi??
b: ne gene mi?
du: yok hayır.!! bu sefer ki bam başka! kuzenim gelicekti bize! Ve bizim itmemiz gerekiyo!
el: of! tamamen unuttum ben onu ya..K.b sizler de olur mu?çabuk!
t: ama...
el: k.b tom..=(
b: peki bi daha nasıl iletişim kurcaz?
el: ımh..(çantasından bi tane kağıt ve kalem çıkarır numaralırını ve yanlarınada adlarını yazar) Burdan ulaşabilirsin.Neyse sonra grş.

(Ayaklanmalar başlar.Ve veda faslı.^^)

---duygu---
bill çok bozulmuş gibiydi.
öyle masum masum benim kalkışımı izliyordu.
ahh lütfen bana böyle bakma !! tekrar bana o gözlerle bakma !!
ben kalktıktan sonra oda yavaş bir biçimde kalkış yaptı.
ilk önce birbirimize öyle boş boş baktık.
daha sonra bana doğru yaklaşmaya başladı.
yaklaşırken hafif bir tebessüm oluştu o tatlı yüzünde.
kesinlikle kızardım.
yavaşça kolları altına aldı beni.
şuan kalbinin atışını hissedebiliyorum.
hızlı ama düzensiz.
sarılmamız en fazla 3 sn. sürmüştü.
gerçekten güzel kokuyor.
sanki....aşina olduğum bir kokuydu
ama bunu tanımlamak imkansız.
yavaşça çekti kollarını.
benden ayrılırken gözlerimin içine bakıyordu.
daha sonra tekrar yaklaştı ve dudağımın çok yakın bir noktasına minik bir öpücük kondurdu.
bu sefer daha hızlı ayrıldı.
b: hoşçakal (:
d :hoşçakal (:
daha sonra tom'la vedalaştık.
hayvan nerdeyse bütün kemiklerimi kırdı.
onunlada vedalaştıktan sonra elif'mle hızlı bir şekilde alışveriş merkezinden çıkış yaptık.
---elif---
of hiç istemiyorum gitmeyi ama mecbur.Bir daha karşılaşacak mıyız?
Numaralarımızı verdikten sonra gülümsemeye çalışarak Tom'a yaklaştım oda masumca bakınırken gülüümseyerek kalktı.Of o beni her seferinde bitiren gülümseme!
O kadar masum ve tatlı olmak zorunda mı?
Sonra kollarını yavaşça belime doladı ve bu sefer gülerek sarıldı.Gözlerinin içi gülüyor.(:
Ben de gülmeye başladım bir süre öyle kaldık ve sonra ayrıldık.Yüzüne geri döndüm ve ..
el: Sonra grş Tom.(:
t: tabii ki(: ararım sıkça seni(;
el: (wow aricak beni) ben de seni(:
dedim sadece ve hala gülüyoduk.Daha sonra Bill'in yanına geldim ve o normalde dışardan gayet ince duran ama ağır olan elleriyle sarıldı..Cidden ağır elleri ya ! vedalaşmıyoruz sanki Duygu'da o arada Tom'la vedalaştı ve hızlıca eve doğru yol aldık.
---duygu---
elif'le biraz hızlı çıkış yapmışız sanırım ben arka bölgeyi kırdım
e: zhahahahh maal yuhh çöşşş ohaaa hahaha
d : annaam
e: ohh meleim benim iyimisin [zordanmelekmod]
d: gülmee yhaa çok acıyooo gitti değerlimm
e: değerlim derkeen
d : gitti arka tampon diyorum
e: oii tamam hadi kalk hemen eve gidelim [içindengülenelifmod ]
elif'mle hemen bi taksiye atladık.
: hoşgeldiniz bacım
e: ne bacımı lan ?
t: pardon bacım
e: ayhh hala bacım diyo
d: eliif tamam sakin meleğim yha dayı bizi.................adresine gtürürmüsün ? (soruya bak taksiici olmuş götürücek tabii )
t: hemen bacım
e: geliyolar bana

elif bir süre kro-şoför ile kavga eder bla bla.
sonunda eve geldik.
yazarlar sıkıldığı için zamanı biraz sarma kararı almıştır
'Yaklaşık bi 3 saat sonra'
el: of anam ayaklarım acıyoo!!
du: bnm arka tampon çizik vaziyette başka bişey tanımam ben xS
el: of hala mı?? buz vereyim mi 4. kez
du: of verme! öyle de k*çım donuyo!
el: seni şuan ısıtcak bişey biliyorum ama bunun için bi tane 'b' ile adı başlayan bi erkek lazm
du: (kocaman bi yastık atar)
el: e oha!! görürsün ama sen!! (kalktığı gibi duyguyu ayağından çeker.)
modları: duygu kanepeye sarılmış elif yerde duygunun bacağına sarılmış çekiştiriyo.xD
el: oha kızım beygir gücü varmış sndee!!
du: ee o kadar alış-veriş merkezi boşuna dolaşmıyoruz kas yaptık xD
el: hay ben seni!!
( din dan don....(kapı çalar))
du: aa kapı..
el: (kapıya bakar.O ara duygu'nun boşluğundan faydalanır ve yere çeker.Sonra da koşa koşa kapıyı açar.)
mod : elif'n saçç baş dağılmış duygu desen darma dağan.Kapıyı açtıktan sonra bi şok!! ve üstüne de duygu'nun 'aahh arka tampon!!' diye bağırışı..Tam bir rezillik Very Happy


'SON'

_________________
*
Oh No,I'll never let you go.
Oh No,I hate that i need you so...
*







ir|elif|m *
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
duyqhuu
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 1008
Nerden : Nereden ? o.O
Lakap : -yok-
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: The Pain of Love / 3.bölüm..Sayfa 6'da   Salı Eyl. 08, 2009 3:17 am

ahh süper olmuş devam falan demiycem tabikii =P=P
değerimizi bilin gecenin 3'nde size bölüm yazdık neyse bitti Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bubukauLitz*
Deneme Moderatör
Deneme Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 1353
Nerden : T*
Lakap : uzaylı,yabancı,Elayf,obezik.
Kayıt tarihi : 24/04/09

MesajKonu: Geri: The Pain of Love / 3.bölüm..Sayfa 6'da   Salı Eyl. 08, 2009 1:42 pm

Bitti ama yorum da yok ki.. Razz Sad

_________________
*
Oh No,I'll never let you go.
Oh No,I hate that i need you so...
*







ir|elif|m *
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
duyqhuu
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 1008
Nerden : Nereden ? o.O
Lakap : -yok-
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: The Pain of Love / 3.bölüm..Sayfa 6'da   Salı Eyl. 08, 2009 4:37 pm

evet yok
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
lovetomm
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 272
Nerden : ANKARA
Kayıt tarihi : 01/05/09

MesajKonu: Geri: The Pain of Love / 3.bölüm..Sayfa 6'da   Salı Eyl. 08, 2009 7:53 pm

DEVAM DEVAM SÜPERRR
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Diana~
Deneme Moderatör
Deneme Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 462
Nerden : Los Angeles. ,)
Kayıt tarihi : 21/06/09

MesajKonu: Geri: The Pain of Love / 3.bölüm..Sayfa 6'da   Salı Eyl. 08, 2009 11:31 pm

devam edin süper olmuş..

_________________
I Love you My Fairy (:

* *
Sana aşığım Peri'm.
Kimseye olmadığım kadar ! (:

...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://th-turkey-fanclub.bedavaforum.biz
duyqhuu
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 1008
Nerden : Nereden ? o.O
Lakap : -yok-
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: The Pain of Love / 3.bölüm..Sayfa 6'da   Çarş. Eyl. 09, 2009 1:15 am

daha iki yorum var ama melekolatam
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
lovetomm
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 272
Nerden : ANKARA
Kayıt tarihi : 01/05/09

MesajKonu: Geri: The Pain of Love / 3.bölüm..Sayfa 6'da   Çarş. Eyl. 09, 2009 1:58 pm

harika hikaye ne zaman yeni bölümm???
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
anqeL_biLL
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 654
Lakap : sevgi yumağı--satanist--chatlaq--ebrucqxDxD
Kayıt tarihi : 24/04/09

MesajKonu: Geri: The Pain of Love / 3.bölüm..Sayfa 6'da   Çarş. Eyl. 09, 2009 8:05 pm

wıyhdevam Very Happy
ama kısa olmuş yaa xD
nese devAM
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
duyqhuu
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 1008
Nerden : Nereden ? o.O
Lakap : -yok-
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: The Pain of Love / 3.bölüm..Sayfa 6'da   Perş. Eyl. 10, 2009 2:04 am

10. sayfada koyabiliriz belkii
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
anqeL_biLL
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 654
Lakap : sevgi yumağı--satanist--chatlaq--ebrucqxDxD
Kayıt tarihi : 24/04/09

MesajKonu: Geri: The Pain of Love / 3.bölüm..Sayfa 6'da   Perş. Eyl. 10, 2009 10:55 pm

yuh 10. sayfası hadi be kuzucn 8 yap xD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bubukauLitz*
Deneme Moderatör
Deneme Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 1353
Nerden : T*
Lakap : uzaylı,yabancı,Elayf,obezik.
Kayıt tarihi : 24/04/09

MesajKonu: Geri: The Pain of Love / 3.bölüm..Sayfa 6'da   Cuma Eyl. 11, 2009 1:46 am

10 yapın öyle 9'a belki 8 asla Razz

_________________
*
Oh No,I'll never let you go.
Oh No,I hate that i need you so...
*







ir|elif|m *
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
anqeL_biLL
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 654
Lakap : sevgi yumağı--satanist--chatlaq--ebrucqxDxD
Kayıt tarihi : 24/04/09

MesajKonu: Geri: The Pain of Love / 3.bölüm..Sayfa 6'da   Cuma Eyl. 11, 2009 2:03 pm

peki tmm
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
duyqhuu
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 1008
Nerden : Nereden ? o.O
Lakap : -yok-
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: The Pain of Love / 3.bölüm..Sayfa 6'da   Cuma Eyl. 11, 2009 10:20 pm

eliif çok sertsin aşkm yha Very Happy
bilemiyorum ben çok beklediğim için anlıyorum en kısa sürede sayfaya bağlı(!) olarak koyabiliriz.
ama henüz yazmadık bilemiyorum Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bubukauLitz*
Deneme Moderatör
Deneme Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 1353
Nerden : T*
Lakap : uzaylı,yabancı,Elayf,obezik.
Kayıt tarihi : 24/04/09

MesajKonu: Geri: The Pain of Love / 3.bölüm..Sayfa 6'da   C.tesi Eyl. 12, 2009 4:50 pm

Razz
git bee Razz
Ama evet daha yazmadık Very Happy

_________________
*
Oh No,I'll never let you go.
Oh No,I hate that i need you so...
*







ir|elif|m *
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
anqeL_biLL
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 654
Lakap : sevgi yumağı--satanist--chatlaq--ebrucqxDxD
Kayıt tarihi : 24/04/09

MesajKonu: Geri: The Pain of Love / 3.bölüm..Sayfa 6'da   Paz Eyl. 13, 2009 1:23 pm

yazın yazın xD meraklandım şimcik xD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bubukauLitz*
Deneme Moderatör
Deneme Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 1353
Nerden : T*
Lakap : uzaylı,yabancı,Elayf,obezik.
Kayıt tarihi : 24/04/09

MesajKonu: Geri: The Pain of Love / 3.bölüm..Sayfa 6'da   Ptsi Eyl. 14, 2009 8:32 pm

Very Happy
Duygu'm girse yazcaz da.. işte girmiyo heywann. Razz

_________________
*
Oh No,I'll never let you go.
Oh No,I hate that i need you so...
*







ir|elif|m *
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
duyqhuu
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 1008
Nerden : Nereden ? o.O
Lakap : -yok-
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: The Pain of Love / 3.bölüm..Sayfa 6'da   Salı Eyl. 15, 2009 10:59 pm

sensin lan heywan de get
biliyosun durumları bebek geldi yoğunum hastaneye git gel falan canım çıktı
anlayış pLss (duygu sömürüsü )



h*ssss 8. sayfa
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bubukauLitz*
Deneme Moderatör
Deneme Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 1353
Nerden : T*
Lakap : uzaylı,yabancı,Elayf,obezik.
Kayıt tarihi : 24/04/09

MesajKonu: Geri: The Pain of Love / 3.bölüm..Sayfa 6'da   Çarş. Eyl. 16, 2009 7:29 pm

anca 9 da koyarız Very Happy
Sayfa yapın biraz..
zaten bölüm istiyosunuz koyunca yorum yok x@

_________________
*
Oh No,I'll never let you go.
Oh No,I hate that i need you so...
*







ir|elif|m *
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bill-_-elif-_-tom
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 2978
Nerden : hEr YErdEN xD
Lakap : M@vİş/élifNUR:)
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: The Pain of Love / 3.bölüm..Sayfa 6'da   Çarş. Eyl. 16, 2009 11:00 pm

k.b kızlar kaç günden beri yoktum geldiğimdede çok kısa bi süre kalmak zorundaydın o yüzden okuyamadım da gerçi yokluğumda hissedillmemiiş neyse kızlar süppersin hele 3. bölüme bayıldım perfect olmuş başarılarınızın dewamını dilerim:P bölümmmmmmmmmmmmmmmmmmm:P
klasik lafı es geçmek olmaz

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.tokiohotelciler.getgoo.net
duyqhuu
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 1008
Nerden : Nereden ? o.O
Lakap : -yok-
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: The Pain of Love / 3.bölüm..Sayfa 6'da   Cuma Eyl. 18, 2009 12:08 am

yanii o olmadan olmaz :p
aşkım cidden istediler koyduk ama yine yorum yok Sad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bill-_-elif-_-tom
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 2978
Nerden : hEr YErdEN xD
Lakap : M@vİş/élifNUR:)
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: The Pain of Love / 3.bölüm..Sayfa 6'da   Cuma Eyl. 18, 2009 9:33 am

merak etme aşk'm yha herkezin işi başından aşkın ben bile zor giriyorum okuldu kayıttı kıyafetti hatta birazdan kıyafetleri almaya gitcez düşün 5 dakka için giriyorum yapıcak bişi yok üzülmeyin siz beğenilen bi hikaye öle olmasa ilk baştan okunulup sevilmezdi sen relax ol aşk'm

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.tokiohotelciler.getgoo.net
 
The Pain of Love / 3.bölüm..Sayfa 6'da
Sayfa başına dön 
3 sayfadaki 4 sayfasıSayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4  Sonraki
 Similar topics
-
» Armin Van Buuren Ft. Sharon Den Adel - In And Out Of Love (Djane ELLY Extended Mix)
» Love Strategy
» Sevgililer Günü Katliamı İzle (Türkçe Dublaj)
» Vadideki Zambak ~ Balzac

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Tokio HoteL :: Tokio HoteL :: Tokio HoteL için :: Eski Hikayeleriniz-
Buraya geçin: