Tokio HoteL
Tokio Hotel.Getgoo.net'e hoşgeldiniz.

Tokio HoteL


 
AnasayfaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Tom^La aşk üzerine xP

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
blossom.
Emekli
Emekli
avatar

Mesaj Sayısı : 732
Nerden : LasVegaaaaaaaaas(:
Kayıt tarihi : 15/10/08

MesajKonu: Tom^La aşk üzerine xP   Ptsi Ara. 08, 2008 11:24 pm

Mükemmel aşkı nasıl bulursunuz?MAX Tom Kaulitz'e hangi kriterlerde ve pratik olarak Tom'un kız arkadaşı olmanın yollarını sordu...


MAX: Nasıl kadınlardan hoşlanırsın?
Tom:Birincisi, bi kadında belirli birşey aramam...Sarışın,esmer,kızıl...Umrumda değil.İkincisi,kabul etmek gerek.eğer mutlaka bi tip seçmem gerekiyosa bu mutlaka salak bi tip olucaktır.ama cidden eğer böyle bişey olucaksa o kişi bana denk biri olmalı.şuan uzun süreli ilişkilerde gerçekten berbatım ama tek gecelik ilişkiler başka...Bu karakteristik bişey diil bence.Herkim bunu her an söylüyosa o kişi gerçekten bi yalancıdır.

MAX:Hangi ünlü kadınla bi gece geçirmek isterdin?
Tom:Ünlü bi kadınla biyerlere gitmek çok sıkıcı olsa gerek.Yok,hayır.Tekrar düşündüm de bu gerçekten çok cool.Pekala...Aklıma birsürü isim geliyo.Olsen ikizleri, Angelina Jolie, Jessica Alba veya genelevden 3 tane kız...
MAX:Bi kadını nasıl baştan çıkarırsın?
Tom:Bi kadını baştan çıkarmam gerekmediini,bunun kendiliğinden olan bişey olduunu söylersem bu kesinlikle yalandır =) Bence bu olay geldiği gibi gider...Benim için bu kolay bi iş...ama gruptaki diğer 3 kişi için dil çünkü söylicek bişeyler bulmakta zorlanıyolar.

MAX:Bi kadının ne yapmasından hoşlanırsın?
Tom:Ben tam bi avcı-koleksiyoncuyum.Bi kadını mutlaka baştan çıkarmak zorundayım ve bi kadnda en çok hoşuma giden şey benimle ilgilenmiyomuş gibi görünmesidir. ( Herzman aşkım xD )

MAX:Peki bi kadın seni nasıl baştan çıkarır?
Tom:Kötü konuşmalar! =) Kdınlar yatakta daha az konuşmalı.Çığlık atmaları problem olmaz. (Höst!Hönk! Yuohh! xD )
MAX:Fanlarının çoğu seninle yatmak istiyo.Peki bunu hangileri başarabilir hangileri başaramaz? ( o fanLarı ben varya tenharda sıkıştırırım )
Tom:Aslında hiçbirini ayırt etmem.ama ne yazıkki yeterince zamanım yok malesef 1 gün 24 saat...(azgın teke!)
MAX:Hiç aşık oldun mu?
Tom:Hayır olmadım.Dürüst olalım.Aşka inanmıyorum.tabii tek gecelik aşklar hariç... ( Görücezz xD )

MAX:En uzun süreli ilişkin nasıldı?
Tom:Sanırım 2 yıl falan sürdü.Ama şimdikiler 2 günü geçmiyo. ( Hıhh! )

MAX:Bi kadın için hiç çılgınca bişey yaptın mı?
Tom:Hiç aşık olmadığım için sanırım böyle bişey yapmadım...

MAX:Hiç olağanüstü bi yerde sex yaptın mı?
Tom:Hmm... Evet. Bi tarlada (gülüşmeler) Sonuçta,biyeri yanlışlıkla ısırılan tek kişi ben diilim! Gerçekten rezil bişeydi!Böceklerden nefret ederim! (bende bendee!) Evdeki seksi diğer yerlerdeki sekse tercih ederim...

_________________


En son RaPuNZeL tarafından Ptsi Ara. 08, 2008 11:30 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
MiLL
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 396
Nerden : Bill's das Herz (:
Lakap : B..* MiLL
Kayıt tarihi : 18/10/08

MesajKonu: Geri: Tom^La aşk üzerine xP   Ptsi Ara. 08, 2008 11:28 pm

hiç şaşırmadım lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
blossom.
Emekli
Emekli
avatar

Mesaj Sayısı : 732
Nerden : LasVegaaaaaaaaas(:
Kayıt tarihi : 15/10/08

MesajKonu: Geri: Tom^La aşk üzerine xP   Ptsi Ara. 08, 2008 11:31 pm

ßendee lol!

Tom:Kötü konuşmalar! =) Kdınlar yatakta daha az konuşmalı.Çığlık atmaları problem olmaz. (Höst!Hönk! Yuohh! xD ) <<<<< ßuna hiç ama hiç şaşmadım xD

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Niqua "
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 170
Nerden : Almanya xP
Lakap : Tomunkié
Kayıt tarihi : 23/03/09

MesajKonu: Geri: Tom^La aşk üzerine xP   Ptsi Mart 23, 2009 10:13 pm

Ohh şaşıran çıkar mı bilmem xD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://htttp://tomkaulitzfanlari.eniyiforum.net
eLfbSra
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 819
Nerden : evden xD
Lakap : eLf- Jellilphon,
Kayıt tarihi : 23/03/09

MesajKonu: Geri: Tom^La aşk üzerine xP   Perş. Nis. 23, 2009 7:03 pm

yani Tom bu beklenir
asd
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
duyqhuu
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 1008
Nerden : Nereden ? o.O
Lakap : -yok-
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: Tom^La aşk üzerine xP   Paz Nis. 26, 2009 3:44 pm

bencede yani kızları seviyo çocuk napsın:P
saol canım
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
azra
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 133
Nerden : uzayın derinliklerinde bir alemden
Lakap : manyak, uzaylı, vampir, azra...
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: Tom^La aşk üzerine xP   C.tesi Mayıs 02, 2009 8:14 pm

Tom sen buraya bi gel
seni iki dakkada kendine aşık edip, ölene dek peşinde koşturacak, eşi benzeri görülmemiş çılgınlıklar yaptıracak, ama senin yatağa atamayacağın bi kz tanıyorum
aslında aynısını ben de yapabilirim ama benim ilgi alanım BİLL

paylaşım için sağol canım
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
FallenAnqel
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 378
Nerden : Cehennem dersem anlarmısın ?
Kayıt tarihi : 22/04/09

MesajKonu: Geri: Tom^La aşk üzerine xP   Cuma Mayıs 08, 2009 10:35 am

haha tipik tom ne diyim yani
yalnız tom'da aşırı derecede s.x isteği var
bu kadara çok fazla bence
bir doktora gitse iyi olur asd
p.i.s. cnm
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
azra
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 133
Nerden : uzayın derinliklerinde bir alemden
Lakap : manyak, uzaylı, vampir, azra...
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: Tom^La aşk üzerine xP   C.tesi Mayıs 09, 2009 2:50 pm

eda sen bunu diyosan kesin gitmesi lazım
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ToM"inqi
Banlı
avatar

Mesaj Sayısı : 552
Nerden : tom'un yanından=)
Lakap : Cadı- prenses- Tominqi
Kayıt tarihi : 05/05/09

MesajKonu: Geri: Tom^La aşk üzerine xP   Perş. Mayıs 14, 2009 9:15 pm

abi tamam tom aşkım falanda bencede bu kadrı fazla yani=) bi gün başına bişi gelicek(allah korusun)
bide açıkçası tom bize bakmaz allah kahretsşn zekiyiz :w:w ve ben tomu görsem ve bana asılıyo olsa cidden yüz vermemki=)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
BesTHe
Küçük Üye
Küçük Üye


Mesaj Sayısı : 2
Kayıt tarihi : 04/08/09

MesajKonu: Geri: Tom^La aşk üzerine xP   Salı Ağus. 04, 2009 3:19 pm

azgın teke!! :w:w her bi röportajına sıkıştırıo kızları.. :w:w
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Tombasakaulitz
Moderatör
Moderatör


Mesaj Sayısı : 462
Nerden : Napcan burayamı gelecen.. x)
Lakap : Başa(k)aulitz,başkibuşki,basaktos.th girl... :)
Kayıt tarihi : 04/08/09

MesajKonu: Geri: Tom^La aşk üzerine xP   Salı Ağus. 04, 2009 3:30 pm

azra demiş ki:
Tom sen buraya bi gel
seni iki dakkada kendine aşık edip, ölene dek peşinde koşturacak, eşi benzeri görülmemiş çılgınlıklar yaptıracak, ama senin yatağa atamayacağın bi kz tanıyorum
aslında aynısını ben de yapabilirim ama benim ilgi alanım BİLL

paylaşım için sağol canım

gerçekten aynı fikirdeyim Smile

_________________

..Breathe into me and make me real..

Doğum Gününüz Kutlu olsun İkizlerim...


CaLL My NaMe aNd sAve mE frOm tHe dArk ..
Bİd mY bLoOd to rUn ..
BEfOrE i cOmE unDoNe...
SaVe mE frOm tHe nOthİnG i'Ve beComE ...
NOw tHat I kNoW whAt I'M withOut ..
YOu cAn'T juSt leAve Me ..
BrEathe inTo Me aNd mAkE Me rEal ..
Bring me to life....
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
* Lumina
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 213
Nerden : Mars'tannn Akşam yemeğe beklerim (:
Lakap : Lumii
Kayıt tarihi : 16/10/08

MesajKonu: Geri: Tom^La aşk üzerine xP   Perş. Ağus. 20, 2009 12:22 pm

Konserde fanların attığı çığlıklar yetmedimi?!Hem orası tarla tabii böcek olcak orda yaparsan gelir ısırırlar hb
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bill-_-elif-_-tom
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 2978
Nerden : hEr YErdEN xD
Lakap : M@vİş/élifNUR:)
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: Tom^La aşk üzerine xP   Perş. Ağus. 20, 2009 1:06 pm

hiççç şaşırmadım aynı tom aynı kız muhabbeti yha sonuç basit tom+kızlar=tek gecelik ilşki bu kadar basit Very Happy

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.tokiohotelciler.getgoo.net
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Tom^La aşk üzerine xP   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Tom^La aşk üzerine xP
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Tokio HoteL :: Tokio HoteL :: Tokio Hotel Ropörtajlar-
Buraya geçin: