Tokio HoteL
Tokio Hotel.Getgoo.net'e hoşgeldiniz.

Tokio HoteL


 
AnasayfaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Geo :Tuvalet Kagıdımı Özledim ..xD ahaha ! (23.03.2009)

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
GökçeBill
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 93
Kayıt tarihi : 23/03/09

MesajKonu: Geo :Tuvalet Kagıdımı Özledim ..xD ahaha ! (23.03.2009)   Ptsi Mart 23, 2009 8:41 pm

Tokio Hotel’den Tom ve Bill Kaulitz kardeşler, Georg Listing ve Gustav Schafer ile tur yaşamları hakkında sırlar almak için buluştuk.


Merhaba, çocuklar! Yolda geçen sıradan bir gün boyunca neler olduğunu söyleyebilir misiniz?

Bill: Sabah 7’de tur otobüsümüzde uyanıyoruz. Otele vardığımızda, ben hemen odama gidiyorum ve kahvaltı yapıyorum. Güzel bir duş alıyorum ve üstümü değişiyorum. Daha sonra, hepimiz prova yapmak ve röportaj vermek için sahnenin olduğu yere gidiyoruz. Konserden sonra, otele dönüyoruz, çantalarımızı topluyoruz ve başka bir şehre gitmek üzere otobüsümüze dönüyoruz.



Otobüste uyumak zor mu?

Georg: Evet, çünkü Bill’in sesine zarar vermemek için klimayı kapatmak zorunda kalıyoruz. İçerisi çok sıcak oluyor.



Aranızda horlayan var mı?

B: Kimse horlamıyor. Belki Gustav…



Konserlerden önce gerçekleştirdiğiniz ritüelleriniz var mı?

B: Sahneye çıkmadan yarım saat önce hepimiz bir odada toplanıyoruz. Çok heyecanlanıyoruz.



Bir konser sırasında, fanlarınızdan birinin dikkatinizi çekmek için başvurabileceği en iyi yol nedir?

Tom: Üzerinde hoş sözler bulunan pankartları olanlardan gerçekten hoşlanıyorum.


Bir pankartta okuduğunuz en komik şey neydi?

B: Ben bir evlilik teklifi aldım. Ayrıca Chicago’da bir fan, Tom’a üzerinde “Rüyalarımın kızına” yazan bir imza vermesini istedi. Tom’a: “Henüz bilmiyorsun ama ben senin rüyalarının kızıyım.” dedi. Çok komikti.



Gittiğiniz en güzel konser hangisiydi?

B: Benim için, Alman bir şarkıcı olan Nena’nın gittiğim ilk konseriydi. O, gördüğüm en iyi konserdi!

T: Georg için bu, David Hasselhoff olmalı! (güler)

Ge: Belki. Onun bazı konserleri gerçekten iyi. Ama ben onun dansını, şarkıcılığından daha çok seviyorum.


Gerçekten David Hasselhoff fanları mısınız?

Ge: Evet!

T: Biz değil ama Georg gerçekten öyle.



Onunla tanışma şansını yakaladınız mı?

Ge: Henüz değil.

T: Olacağını umuyoruz.



Peki, senin favori konserin nedir, Gustav?

Gustav: Ben, 2006’daki Metallica konserini söyleyebilirim. Grup tüm eski ve bazı yeni şarkılarını çaldı. Harikaydı!



Burada, pankartlarının üzerine Almanca sözler yazmaya çalışan fanlar gördünüz mü?

B: Evet ve bazen Almanca konuşuyorlar. Konserler sırasında, “Monsoon”u Almanca söyleyenler var. Bu gerçekten hoş!



Konserleriniz sırasında cover yapıyor musunuz hiç şarkılarınıza?

B: Hayır, biz hep kendi müziğimizi çalıyoruz, en başından beri. Sözleri yazdım ve Tom da bana gitarda eşlik etti.



Başka bir sanatçı ile şarkı kaydetmek ister misiniz?

T: Şu an tamamıyla bizim sıradaki Almanca albümümüze konsantre oluyoruz, bu aynı zamanda İngilizce kaydedeceğimiz albüm. Birkaç sanatçıyla çalışabiliriz, hiçbirşey daha kararlaştırılmadı ama.



Eğer birisini seçseydiniz, kim olurdu bu?

B: Rolling Stones'la bir tur yapmak bir hayal olurdu.

T: Benim için, Aerosmith, olurdu.



Turlarda enerjinizi nasıl topluyorsunuz?

B: Hep uyuyoruz ya da DvDler izliyoruz. Enerji içecekleri de yardımcı oluyor bize!



Konserde ne giyeceğinize nasıl karar veriyorsunuz?

B: Ben hep 10 çanta taşırım yanımda, yani seçim yapmak cidden zor benim için.Ama genelde en üstte ne varsa onu alıyorum,yani her zaman aynı kıyafetleri giyiyorum.

GE: Yani, bir hafta sonra, çantasını deviriyor tekrar ve yine üsttekini alıyor.



Evde en çok neyi özlüyorsunuz?

T: Yatağımı.

GE: Tuvalet kâğıdı!



Size tuvalet kâğıdı vermiyorlar mı?

Hepsi: Evet, veriyorlar.

Georg: Ama aynısı değil.

Tom: Almanya'da, tuvalet kâğıtları çok yumuşaktır. Ama Amerika'da sadece tek katlı olanı var, yaşadığımız yerde,10 veya 20 li var.Onu burada bulmak imkansız!



alıntırdır... kaynak= gen.tr
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
eLfbSra
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 819
Nerden : evden xD
Lakap : eLf- Jellilphon,
Kayıt tarihi : 23/03/09

MesajKonu: Geri: Geo :Tuvalet Kagıdımı Özledim ..xD ahaha ! (23.03.2009)   Çarş. Nis. 22, 2009 8:14 pm

sağol canım
asd
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
TomRain*
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 71
Nerden : ALmanya Demek Vardı Yha Şimdi Nese İsTanBuL*
Lakap : Rain ~~ Simone'nin qeLini.. TomqoLik..Rock DeLisi..Emocu..JeLibon*
Kayıt tarihi : 21/04/09

MesajKonu: Geri: Geo :Tuvalet Kagıdımı Özledim ..xD ahaha ! (23.03.2009)   Perş. Nis. 23, 2009 11:32 pm

saol bebik...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.tokiohotelciyiz.forumup.com
FallenAnqel
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 378
Nerden : Cehennem dersem anlarmısın ?
Kayıt tarihi : 22/04/09

MesajKonu: Geri: Geo :Tuvalet Kagıdımı Özledim ..xD ahaha ! (23.03.2009)   C.tesi Nis. 25, 2009 10:56 pm

bunu her okduğumda gülüyorum
ya insan tuvalet kağıdını özlermi ya haha
ahhh geo ah
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
duyqhuu
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 1008
Nerden : Nereden ? o.O
Lakap : -yok-
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: Geo :Tuvalet Kagıdımı Özledim ..xD ahaha ! (23.03.2009)   Paz Tem. 12, 2009 5:17 am

sağol canım haha
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bill-_-elif-_-tom
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 2978
Nerden : hEr YErdEN xD
Lakap : M@vİş/élifNUR:)
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: Geo :Tuvalet Kagıdımı Özledim ..xD ahaha ! (23.03.2009)   Paz Tem. 12, 2009 3:11 pm

yha manyak bu geo yha ben olsam toımun yerinde bnde yatağımı özlrdm bnden yah aşkom bnm

p.i.s

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.tokiohotelciler.getgoo.net
bubukauLitz*
Deneme Moderatör
Deneme Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 1353
Nerden : T*
Lakap : uzaylı,yabancı,Elayf,obezik.
Kayıt tarihi : 24/04/09

MesajKonu: Geri: Geo :Tuvalet Kagıdımı Özledim ..xD ahaha ! (23.03.2009)   Paz Tem. 12, 2009 10:08 pm

haha
tom georg'a çekmediğin için şansLıyız ! haha

_________________
*
Oh No,I'll never let you go.
Oh No,I hate that i need you so...
*







ir|elif|m *
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
LillyK.F.
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 986
Nerden : Yıldızların yanından ..
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: Geo :Tuvalet Kagıdımı Özledim ..xD ahaha ! (23.03.2009)   Ptsi Eyl. 28, 2009 3:14 pm

Bir konser sırasında, fanlarınızdan birinin dikkatinizi çekmek için başvurabileceği en iyi yol nedir?

Tom: Üzerinde hoş sözler bulunan pankartları olanlardan gerçekten hoşlanıyorum.
[senin gözlerinin içine bakarken söylecek biri,o zaman daha çok etkileneceksin bunu bil.Wink Gerçi zaten hissettinde.. ]


Bir pankartta okuduğunuz en komik şey neydi?

B: Ben bir evlilik teklifi aldım. Ayrıca Chicago’da bir fan, Tom’a üzerinde “Rüyalarımın kızına” yazan bir imza vermesini istedi. Tom’a: “Henüz bilmiyorsun ama ben senin rüyalarının kızıyım.” dedi. Çok komikti. [ bencede komikmiş hahaha diimi ? pff. ben sana evlenme teklifi etmicem,kaçırcam burda bi dağa,töremizdendir dedim diye mecburevleniceksin .D felan dermişim xD ]


Burada, pankartlarının üzerine Almanca sözler yazmaya çalışan fanlar gördünüz mü?

B: Evet ve bazen Almanca konuşuyorlar. Konserler sırasında, “Monsoon”u Almanca söyleyenler var. Bu gerçekten hoş! [ben sana türkçe söylesem bile anlayacaksındır emin ol.]


Turlarda enerjinizi nasıl topluyorsunuz?

B: Hep uyuyoruz ya da DvDler izliyoruz. Enerji içecekleri de yardımcı oluyor bize! [redbull'la kanatlan sen Bill. Uç gel buraya xD ]





sağol canım (:

_________________

Sanıyorlarki,, sen imkansızsın.
Fakat ben biliyorumki, her geçen saniye kalbinde bir yerlerde,
Beni hissediyorsun..
Adımı bilmesende, inanıyorsun!
Sende benim gibi korkuyor musun?
Aşkımızı, hayallerimizi, umutlarımızı..
Bu kadar yakınken kaybetmekten?
Ama unutma sen istersen,,
Ellerini tutabiliyorum senin,, rahatlatır belki?
Hemde kilometrelerce öteden.'
TEBİ.


http://www.formspring.me/BertinaVoelen AskMe. :H
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
anqeL_biLL
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 654
Lakap : sevgi yumağı--satanist--chatlaq--ebrucqxDxD
Kayıt tarihi : 24/04/09

MesajKonu: Geri: Geo :Tuvalet Kagıdımı Özledim ..xD ahaha ! (23.03.2009)   Salı Eyl. 29, 2009 12:02 pm

ahha xD tuvalet kağıdı xD saol cnm
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Melanié~
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 57
Nerden : ZavallıCesetlerinSonKanlarından~Volterra!
Lakap : Melanié,Catherine,Vampirella,JaneVolturi.
Kayıt tarihi : 25/10/09

MesajKonu: Geri: Geo :Tuvalet Kagıdımı Özledim ..xD ahaha ! (23.03.2009)   Ptsi Ekim 26, 2009 9:53 am

20 katlı tuvalet kağıdı!
Allah seni başımzdan eksik etmesin Geo
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Billover.<
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 25
Nerden : İstanbul , Almanya olmasını isterdim :|
Lakap : Jelibon =)
Kayıt tarihi : 13/06/10

MesajKonu: Geri: Geo :Tuvalet Kagıdımı Özledim ..xD ahaha ! (23.03.2009)   Ptsi Haz. 14, 2010 11:46 am

Very Happy
Teşekkürler.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bill_gökçen_tom
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 38
Lakap : GöKçeN KaUlİtZ
Kayıt tarihi : 19/09/10

MesajKonu: Geri: Geo :Tuvalet Kagıdımı Özledim ..xD ahaha ! (23.03.2009)   C.tesi Eyl. 25, 2010 5:00 pm

geo da tuvalet kağıdı na taktı koptum yha
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Geo :Tuvalet Kagıdımı Özledim ..xD ahaha ! (23.03.2009)   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Geo :Tuvalet Kagıdımı Özledim ..xD ahaha ! (23.03.2009)
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Kıraç Gabriyeli 2009
» DJ GÖKSEL CANDAN REMİXES 2009-2010 V.İ.P
» QARIZMA - Beddua EtmezDim 2009 NEW ((demo))30-04-09 süperrrrr

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Tokio HoteL :: Tokio HoteL :: Tokio Hotel Ropörtajlar-
Buraya geçin: