Tokio HoteL
Tokio Hotel.Getgoo.net'e hoşgeldiniz.

Tokio HoteL


 
AnasayfaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 TH Facebook'ta Yok..!![InanMayın..]

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
LindaTomyKau.*
Emekli
Emekli
avatar

Mesaj Sayısı : 350
Nerden : Tom'un Yanından xP
Lakap : Tom Asıgı..Kapson..meLezcan[kankyLerım der xP] Gıbı gbı xD
Kayıt tarihi : 28/03/09

MesajKonu: TH Facebook'ta Yok..!![InanMayın..]   Ptsi Mart 30, 2009 12:14 am

arkadasLar.. TH facebookTa oLmadıkLarını soyLuyor..
onLar adına bıR suRu hesap aLınmıs..
Ve geRcek ZannedenLerde vaR..
Ama TH facebook'ta degıL..!*
Buda Videosu..Th Kendısı DıyoR..

http://www.video75.com 'a Gırın..
What´s Facebbok Yazın CıkıyoR (=

->aRastıRdım oLup oLmadıkLarını..
Ve sonunDa buLdum..KendıLerı soyLuyor..!
geRcekten Cok aRadım..Ama degdı..
Emege Saygı..!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
anqeL_biLL
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 654
Lakap : sevgi yumağı--satanist--chatlaq--ebrucqxDxD
Kayıt tarihi : 24/04/09

MesajKonu: Geri: TH Facebook'ta Yok..!![InanMayın..]   Cuma Mayıs 01, 2009 8:45 pm

sağol canm
facebooka kaydolduktan sonra günlerce th'e bakmıuştım
ama hepsi ayrı ayrı olunca bişi bulamamıştım ve pes etmiştim:D
içim rahat etti
sağolxDxD


iLk yorum bendenxDxD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
umrn483
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 11
Kayıt tarihi : 09/05/09

MesajKonu: Geri: TH Facebook'ta Yok..!![InanMayın..]   Paz Mayıs 10, 2009 1:08 pm

şimdi facede th varmı yokmu
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ToM"inqi
Banlı
avatar

Mesaj Sayısı : 552
Nerden : tom'un yanından=)
Lakap : Cadı- prenses- Tominqi
Kayıt tarihi : 05/05/09

MesajKonu: Geri: TH Facebook'ta Yok..!![InanMayın..]   Paz Mayıs 10, 2009 3:49 pm

yoklar canım

pis cnmm=))
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ApWu<
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 66
Nerden : Evden (:
Lakap : MiLka Emojoy,ApWu
Kayıt tarihi : 20/05/09

MesajKonu: Geri: TH Facebook'ta Yok..!![InanMayın..]   Çarş. Haz. 10, 2009 12:21 pm

Face'e Ayırcak ZamanLarı OLdukLarını Sanmıyorum..
TeşekkürLer.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bill-_-elif-_-tom
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 2978
Nerden : hEr YErdEN xD
Lakap : M@vİş/élifNUR:)
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: TH Facebook'ta Yok..!![InanMayın..]   Paz Haz. 28, 2009 10:47 pm

aynen ben bile ayıramazken Razz

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.tokiohotelciler.getgoo.net
bubukauLitz*
Deneme Moderatör
Deneme Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 1353
Nerden : T*
Lakap : uzaylı,yabancı,Elayf,obezik.
Kayıt tarihi : 24/04/09

MesajKonu: Geri: TH Facebook'ta Yok..!![InanMayın..]   Ptsi Haz. 29, 2009 7:19 pm

ka25
bence de yani.

_________________
*
Oh No,I'll never let you go.
Oh No,I hate that i need you so...
*







ir|elif|m *
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bill-_-elif-_-tom
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 2978
Nerden : hEr YErdEN xD
Lakap : M@vİş/élifNUR:)
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: TH Facebook'ta Yok..!![InanMayın..]   Ptsi Haz. 29, 2009 8:38 pm

Laughing dimiii

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.tokiohotelciler.getgoo.net
tom_buket
Küçük Üye
Küçük Üye


Mesaj Sayısı : 4
Kayıt tarihi : 11/07/09

MesajKonu: Geri: TH Facebook'ta Yok..!![InanMayın..]   Çarş. Tem. 15, 2009 2:53 pm

ya zaten birçoq ünlüyede aynı şeyi yapıyolar th ye yapılması çoq normal ama bn halla böle bişey yapan gerizekalıların nie yaptıklarını tam olaraq kestiremedm
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bill-_-elif-_-tom
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 2978
Nerden : hEr YErdEN xD
Lakap : M@vİş/élifNUR:)
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: TH Facebook'ta Yok..!![InanMayın..]   Cuma Ağus. 21, 2009 8:47 am

adı üstünde gerizekalı xD

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.tokiohotelciler.getgoo.net
bubukauLitz*
Deneme Moderatör
Deneme Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 1353
Nerden : T*
Lakap : uzaylı,yabancı,Elayf,obezik.
Kayıt tarihi : 24/04/09

MesajKonu: Geri: TH Facebook'ta Yok..!![InanMayın..]   Ptsi Ara. 07, 2009 11:39 pm

Ama birşey söylicem Geo orda sanırım Geo yani Very Happy
Facebook sayfamız var diyo
bill sonra facebook? diyor.Ve evet var diyor.
Zaten myspace sayfalarında facebook adreslerinin linki var. [:

_________________
*
Oh No,I'll never let you go.
Oh No,I hate that i need you so...
*







ir|elif|m *
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Diana~
Deneme Moderatör
Deneme Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 462
Nerden : Los Angeles. ,)
Kayıt tarihi : 21/06/09

MesajKonu: Geri: TH Facebook'ta Yok..!![InanMayın..]   C.tesi Ocak 02, 2010 1:27 am

facebook sayfalarının olduğunu pek sanmıyorum dürüst olmak gerekirse .)
o kadar isin icinde bir de face sayfasıyla uğraşamazlar zannetmiyorum ~
ama face'e menajerleri falan hayran sayfası actıysa bilemicem .)

belki de elifcim Geo yani sanırım Geo olan kisi ondan bahsediyodur .D

_________________
I Love you My Fairy (:

* *
Sana aşığım Peri'm.
Kimseye olmadığım kadar ! (:

...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://th-turkey-fanclub.bedavaforum.biz
Ashley_Cansu_Tom
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 776
Nerden : İstanbul ama keşke Almanya'da olsam off
Lakap : Tansu,Jans
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: TH Facebook'ta Yok..!![InanMayın..]   C.tesi Ocak 02, 2010 10:40 am

tamin ediyordumm daa bir umudum vardıı sağol bebeimm

_________________


Merlin & Arthur Dostluğu

Tom & Bill Kardeşliği

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: TH Facebook'ta Yok..!![InanMayın..]   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
TH Facebook'ta Yok..!![InanMayın..]
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Tokio HoteL :: Tokio HoteL :: Tokio Hotel Haberler-
Buraya geçin: