Tokio HoteL
Tokio Hotel.Getgoo.net'e hoşgeldiniz.

Tokio HoteL


 
AnasayfaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Estetik yaptırıp Bill'e bezemeye çaLışırsa...!! xD

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : 1, 2  Sonraki
YazarMesaj
oFhéLiå x3 ßiLL
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 223
Nerden : yatak ordan banyo ordan bi daha yatak bi dahada banyo yok geberene kadar 739 höhöhöh xD[BiLL]
Lakap : SoLucan[ziziL] // Lezize niNe [mumy dio] // Doktor [sex muhabbetLerinde] // Samara[kafa siyah oLdktn sonra dioLar xD]......
Kayıt tarihi : 25/04/09

MesajKonu: Estetik yaptırıp Bill'e bezemeye çaLışırsa...!! xD   Paz Nis. 26, 2009 3:13 pm

Bu adamceğizimiz birsürü estetik operasyon geçiriyo videosu vardı ama buLamıyorum buLunca kesin koyucam siteye ka25
Videoda resmi çekiLirken Bill gibi pozLar vermeye fLn çeLışıyo ama beceremiyo garibim asd
Kaynak ::TIK...!!







---------------------

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
MiLL
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 396
Nerden : Bill's das Herz (:
Lakap : B..* MiLL
Kayıt tarihi : 18/10/08

MesajKonu: Geri: Estetik yaptırıp Bill'e bezemeye çaLışırsa...!! xD   Paz Nis. 26, 2009 9:08 pm

He çok benziyor maş.. töbe ya zuhaa
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Raß!LL
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 67
Lakap : espiritüel rockçı
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: Estetik yaptırıp Bill'e bezemeye çaLışırsa...!! xD   Ptsi Nis. 27, 2009 1:30 pm

bekle bekle benzersin:P geri yha sen bille benzersen ben ohoooo....
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
éLaGirL
Devamlı Üye
Devamlı Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 1040
Nerden : evDen :P
Lakap : keDi kaSabı ukaLa cadı vss
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: Estetik yaptırıp Bill'e bezemeye çaLışırsa...!! xD   Ptsi Nis. 27, 2009 3:13 pm

ay yavrummm ahh kuzum yapma yavrum bizim göz sağlığımız için yapma yalvarırım evladım dön eski haline Crying or Very sad pis..!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
th-rock
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 60
Kayıt tarihi : 24/04/09

MesajKonu: Geri: Estetik yaptırıp Bill'e bezemeye çaLışırsa...!! xD   Salı Nis. 28, 2009 9:32 am

zuhaa haha ka25 biliyordum bunu ama gene gülmeme engel olamadım bill in çakması bile olamamış ama kırmıyım o kadar işkece çekmiş
antiçakma asd
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bubukauLitz*
Deneme Moderatör
Deneme Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 1353
Nerden : T*
Lakap : uzaylı,yabancı,Elayf,obezik.
Kayıt tarihi : 24/04/09

MesajKonu: Geri: Estetik yaptırıp Bill'e bezemeye çaLışırsa...!! xD   Salı Nis. 28, 2009 12:57 pm

o kadar benziyor ki karıştırdım vaLLa ... xD
Kimse Bill'in yerini tutamaz ve Bill'e ne kadar benzeseLerde Bill asLında onLardan çok farkLı ... ^^
cümLe yapıma asdafs... ka25

_________________
*
Oh No,I'll never let you go.
Oh No,I hate that i need you so...
*







ir|elif|m *
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
oFhéLiå x3 ßiLL
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 223
Nerden : yatak ordan banyo ordan bi daha yatak bi dahada banyo yok geberene kadar 739 höhöhöh xD[BiLL]
Lakap : SoLucan[ziziL] // Lezize niNe [mumy dio] // Doktor [sex muhabbetLerinde] // Samara[kafa siyah oLdktn sonra dioLar xD]......
Kayıt tarihi : 25/04/09

MesajKonu: Geri: Estetik yaptırıp Bill'e bezemeye çaLışırsa...!! xD   Çarş. Nis. 29, 2009 9:23 pm

acıyorum bu herife yaa yazık her yerini kestiriyo benzese gam yemicem yanından geçmemiş gitti paracıkLarı akLına turup sıkiim bu adamın yaa zuhaa
BiLL'imin yerini kimse tutamaz ıh* =P=P
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
"qenLynn
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 109
Nerden : qoTHicLand
Lakap : qenLü
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: Estetik yaptırıp Bill'e bezemeye çaLışırsa...!! xD   Çarş. Nis. 29, 2009 9:24 pm

Bende Acıdım Kendin rezil ettine deymez
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
*KuTsaL
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 61
Nerden : olmak istemedii bir yerden zuhahha
Lakap : kutsal ve peri
Kayıt tarihi : 22/04/09

MesajKonu: Geri: Estetik yaptırıp Bill'e bezemeye çaLışırsa...!! xD   Çarş. Nis. 29, 2009 10:45 pm

Mahfolmuşş yaaa estetik yaptırmadan önceki hali daha güzelmişş XXxxXx
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
puf-puf-pufuduk
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 200
Nerden : öbür taraftan
Lakap : Pamuk şeker
Kayıt tarihi : 16/11/08

MesajKonu: Geri: Estetik yaptırıp Bill'e bezemeye çaLışırsa...!! xD   Perş. Nis. 30, 2009 4:07 pm

Smile Sadece gülüyorum
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
FallenAnqel
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 378
Nerden : Cehennem dersem anlarmısın ?
Kayıt tarihi : 22/04/09

MesajKonu: Geri: Estetik yaptırıp Bill'e bezemeye çaLışırsa...!! xD   Cuma Mayıs 01, 2009 1:47 pm

1. o kaş ne öyle be çatı gibi haha
2. saçlar ahır süpürgeleri gibi haha
3.dudaklar iğrenç midem kalktı
4. tipin kayık
5. kafan çok büyük
6.çok şişkosun
7.ellerin iğrenç + tırnaklarını yemişsin

say say bitmez kısacası sen bill'in tırnağı bile olamazsın
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ToMkEşş
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 113
Nerden : En DéRinLéRdéNn und ToM'un altından zuhaaa.... xD...
Lakap : JeRrY <> azGın Abaza heyvanım <> SexY baby xDxD.....
Kayıt tarihi : 25/04/09

MesajKonu: Geri: Estetik yaptırıp Bill'e bezemeye çaLışırsa...!! xD   Cuma Mayıs 01, 2009 2:10 pm

anoom aynı bill
mamalk bunlar yha kardesm asla bill gibi olmassınız yha
ne mamalktır bunlar
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
oFhéLiå x3 ßiLL
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 223
Nerden : yatak ordan banyo ordan bi daha yatak bi dahada banyo yok geberene kadar 739 höhöhöh xD[BiLL]
Lakap : SoLucan[ziziL] // Lezize niNe [mumy dio] // Doktor [sex muhabbetLerinde] // Samara[kafa siyah oLdktn sonra dioLar xD]......
Kayıt tarihi : 25/04/09

MesajKonu: Geri: Estetik yaptırıp Bill'e bezemeye çaLışırsa...!! xD   C.tesi Mayıs 02, 2009 6:41 am

FallenAnqel demiş ki:
1. o kaş ne öyle be çatı gibi haha
2. saçlar ahır süpürgeleri gibi haha
3.dudaklar iğrenç midem kalktı
4. tipin kayık
5. kafan çok büyük
6.çok şişkosun
7.ellerin iğrenç + tırnaklarını yemişsin

say say bitmez kısacası sen bill'in tırnağı bile olamazsın

haha aşkı süper tanımLAmışsın Len koptum zuhaa
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
oFhéLiå x3 ßiLL
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 223
Nerden : yatak ordan banyo ordan bi daha yatak bi dahada banyo yok geberene kadar 739 höhöhöh xD[BiLL]
Lakap : SoLucan[ziziL] // Lezize niNe [mumy dio] // Doktor [sex muhabbetLerinde] // Samara[kafa siyah oLdktn sonra dioLar xD]......
Kayıt tarihi : 25/04/09

MesajKonu: Geri: Estetik yaptırıp Bill'e bezemeye çaLışırsa...!! xD   C.tesi Mayıs 02, 2009 6:42 am

ToMkEşş demiş ki:
anoom aynı bill
mamalk bunlar yha kardesm asla bill gibi olmassınız yha
ne mamalktır bunlar

aşkı sen mamaLak dediysn kesin mamaLak bu haha
bi kurtuLamadın şu mamaLaktan yaa zuhaa
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
lovetomm
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 272
Nerden : ANKARA
Kayıt tarihi : 01/05/09

MesajKonu: Geri: Estetik yaptırıp Bill'e bezemeye çaLışırsa...!! xD   C.tesi Mayıs 02, 2009 9:55 am

zaten hiç benzeyememiş manyaklar yaa
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
*laura
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 8
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 09/04/09

MesajKonu: Geri: Estetik yaptırıp Bill'e bezemeye çaLışırsa...!! xD   C.tesi Mayıs 02, 2009 2:36 pm

yemin ederim miden bulandı
billden çok başka şeylere benzemiş
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
azra
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 133
Nerden : uzayın derinliklerinde bir alemden
Lakap : manyak, uzaylı, vampir, azra...
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: Estetik yaptırıp Bill'e bezemeye çaLışırsa...!! xD   C.tesi Mayıs 02, 2009 8:31 pm

kaşlar, burun, göz rengi, dudaklar...
ben de estetik falan diyince baya benzemiştir fark bulmaca oynicaz sandım
tühh oynayamadık
pay. için saol cnm
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
oFhéLiå x3 ßiLL
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 223
Nerden : yatak ordan banyo ordan bi daha yatak bi dahada banyo yok geberene kadar 739 höhöhöh xD[BiLL]
Lakap : SoLucan[ziziL] // Lezize niNe [mumy dio] // Doktor [sex muhabbetLerinde] // Samara[kafa siyah oLdktn sonra dioLar xD]......
Kayıt tarihi : 25/04/09

MesajKonu: Geri: Estetik yaptırıp Bill'e bezemeye çaLışırsa...!! xD   Paz Mayıs 03, 2009 12:32 pm

bişe değiL cnm asd
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
biLL-cereN
Mod Adayı
Mod Adayı
avatar

Mesaj Sayısı : 3492
Nerden : biLL^in pozisyonuna qöre deqisiyo xD ( anLayana xD)
Lakap : biLL'nqie
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: Estetik yaptırıp Bill'e bezemeye çaLışırsa...!! xD   C.tesi Mayıs 09, 2009 10:17 am

zhahah xD
çakmaLara biLe benzememiş ki bu haha
ve istesen de benzemezsin..Çnkü biLL tek... <3
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
B.A.S.T
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 469
Nerden : Bursa ~Ankara ~leipzig~hamburg (karışık )xD
Lakap : ToMK
Kayıt tarihi : 30/03/09

MesajKonu: Geri: Estetik yaptırıp Bill'e bezemeye çaLışırsa...!! xD   Çarş. Mayıs 20, 2009 8:45 pm

bubukauLitz* demiş ki:
o kadar benziyor ki karıştırdım vaLLa ... xD
Kimse Bill'in yerini tutamaz ve Bill'e ne kadar benzeseLerde Bill asLında onLardan çok farkLı ... ^^
cümLe yapıma asdafs... ka25

katılıorum asd
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
t.b.k
Kaliteli Üye
Kaliteli Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 2777
Nerden : TOM^un önünden < altından < üstünden her bi yerinden/// 69 pzsyn tomlaxP
Lakap : abaza bööşraa/// büşrAM xD
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: Estetik yaptırıp Bill'e bezemeye çaLışırsa...!! xD   Perş. Mayıs 21, 2009 4:27 pm

lan bu bnm götüme benzemiş orası kesinde bille benzer bi yanını bulamadım benzemiş mi orasıda muamma
ya bi dk ben ötüme haksızlık etmcem hıh kaş göz çizsem ondan güzel olur lan
zuhahaa
kötülük:D:D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ToMkEşş
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 113
Nerden : En DéRinLéRdéNn und ToM'un altından zuhaaa.... xD...
Lakap : JeRrY <> azGın Abaza heyvanım <> SexY baby xDxD.....
Kayıt tarihi : 25/04/09

MesajKonu: Geri: Estetik yaptırıp Bill'e bezemeye çaLışırsa...!! xD   Cuma Mayıs 22, 2009 7:06 pm

lan bunun burnu cok yayık beee haha
bill in burnu cok gusel toplu bi burnu var bunun ki b*k gibi asd
lan amk. ne mamalak bişesinsen yha kendini rezil etmeye ckmıs =P=P amk. karısımı desm adamımı desm gh
her neyse mamalq işte zuhaaaa zuhaa
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ApWu<
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 66
Nerden : Evden (:
Lakap : MiLka Emojoy,ApWu
Kayıt tarihi : 20/05/09

MesajKonu: Geri: Estetik yaptırıp Bill'e bezemeye çaLışırsa...!! xD   Cuma Mayıs 29, 2009 5:57 pm

Very Happy İğrenç oLmuş (:
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
cHoqo*pyenSeS*
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 16
Nerden : Almanya
Kayıt tarihi : 29/05/09

MesajKonu: Geri: Estetik yaptırıp Bill'e bezemeye çaLışırsa...!! xD   Cuma Mayıs 29, 2009 6:32 pm

hangisi bill yaa ciidden karıştırdım xD

Allamyaa resmen özenmiş bill'e sinir oldumm!!

kimse bill'in yerine geçemez !! Bill bu dünyada tekk !!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
LillyK.F.
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 986
Nerden : Yıldızların yanından ..
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: Estetik yaptırıp Bill'e bezemeye çaLışırsa...!! xD   Ptsi Haz. 08, 2009 10:18 pm

ka25 oğlum sen bill diye 4 harfli bişi olcaktın 3 harfli top değil asd
sie git ya buna gülünür sadece Very Happy Very Happy
horoz burunlu şempaza ka25
ama yazık lan adama erkekliği gitti bill olcam derken haha
hiç kimse billin yerine geçemez :godd
bilirsiniz estetikle melek olunmaz x))
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Estetik yaptırıp Bill'e bezemeye çaLışırsa...!! xD   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Estetik yaptırıp Bill'e bezemeye çaLışırsa...!! xD
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 2 sayfasıSayfaya git : 1, 2  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Tokio HoteL :: Grup üyeleri :: Bill Kaulitz-
Buraya geçin: