Tokio HoteL
Tokio Hotel.Getgoo.net'e hoşgeldiniz.

Tokio HoteL


 
AnasayfaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 >> Oda 483'ün hizmetçisi ve Tom... (5.& 6.bölüm - 18.sayfada)

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : Önceki  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Sonraki
YazarMesaj
biLL-cereN
Mod Adayı
Mod Adayı
avatar

Mesaj Sayısı : 3492
Nerden : biLL^in pozisyonuna qöre deqisiyo xD ( anLayana xD)
Lakap : biLL'nqie
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: >> Oda 483'ün hizmetçisi ve Tom... (5.& 6.bölüm - 18.sayfada)   Cuma Haz. 05, 2009 3:26 pm

googLe a tokio hotel yaz..
iLk çıkan şeye tıkLa orası..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bill-_-elif-_-tom
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 2978
Nerden : hEr YErdEN xD
Lakap : M@vİş/élifNUR:)
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: >> Oda 483'ün hizmetçisi ve Tom... (5.& 6.bölüm - 18.sayfada)   Cuma Haz. 05, 2009 3:47 pm

noluyo lennn

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.tokiohotelciler.getgoo.net
biLL-cereN
Mod Adayı
Mod Adayı
avatar

Mesaj Sayısı : 3492
Nerden : biLL^in pozisyonuna qöre deqisiyo xD ( anLayana xD)
Lakap : biLL'nqie
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: >> Oda 483'ün hizmetçisi ve Tom... (5.& 6.bölüm - 18.sayfada)   Cuma Haz. 05, 2009 3:56 pm

bu hikayenin finaLini okudum da o xD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
aşkitom
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 22
Nerden : Şu an o Chantelle'i parçalamaktayım...xD
Lakap : Abaza Cansu...xD
Kayıt tarihi : 02/06/09

MesajKonu: Geri: >> Oda 483'ün hizmetçisi ve Tom... (5.& 6.bölüm - 18.sayfada)   Cuma Haz. 05, 2009 4:06 pm

ok çoq saol
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bill-_-elif-_-tom
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 2978
Nerden : hEr YErdEN xD
Lakap : M@vİş/élifNUR:)
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: >> Oda 483'ün hizmetçisi ve Tom... (5.& 6.bölüm - 18.sayfada)   Cuma Haz. 05, 2009 4:08 pm

finalini derkn

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.tokiohotelciler.getgoo.net
aşkitom
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 22
Nerden : Şu an o Chantelle'i parçalamaktayım...xD
Lakap : Abaza Cansu...xD
Kayıt tarihi : 02/06/09

MesajKonu: Geri: >> Oda 483'ün hizmetçisi ve Tom... (5.& 6.bölüm - 18.sayfada)   Cuma Haz. 05, 2009 7:08 pm

hmm aslında bende okumuştum orayı ama 2 gündür yazmıo sinir oldum
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bill-_-elif-_-tom
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 2978
Nerden : hEr YErdEN xD
Lakap : M@vİş/élifNUR:)
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: >> Oda 483'ün hizmetçisi ve Tom... (5.& 6.bölüm - 18.sayfada)   Cuma Haz. 05, 2009 7:24 pm

yha nsl bittimi bu hkaya noluyo yha biri açklama ypsın ltfn

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.tokiohotelciler.getgoo.net
t.b.k
Kaliteli Üye
Kaliteli Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 2777
Nerden : TOM^un önünden < altından < üstünden her bi yerinden/// 69 pzsyn tomlaxP
Lakap : abaza bööşraa/// büşrAM xD
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: >> Oda 483'ün hizmetçisi ve Tom... (5.& 6.bölüm - 18.sayfada)   Cuma Haz. 05, 2009 8:08 pm

valla bu hikayenin şuan gentrde karakter analizi var ordan okuyun bence:d
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bill-_-elif-_-tom
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 2978
Nerden : hEr YErdEN xD
Lakap : M@vİş/élifNUR:)
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: >> Oda 483'ün hizmetçisi ve Tom... (5.& 6.bölüm - 18.sayfada)   C.tesi Haz. 06, 2009 2:27 pm

ammmn salla okumucmm

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.tokiohotelciler.getgoo.net
t.b.k
Kaliteli Üye
Kaliteli Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 2777
Nerden : TOM^un önünden < altından < üstünden her bi yerinden/// 69 pzsyn tomlaxP
Lakap : abaza bööşraa/// büşrAM xD
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: >> Oda 483'ün hizmetçisi ve Tom... (5.& 6.bölüm - 18.sayfada)   Paz Haz. 07, 2009 1:03 am

sen bilin ben söyledim Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bill-_-elif-_-tom
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 2978
Nerden : hEr YErdEN xD
Lakap : M@vİş/élifNUR:)
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: >> Oda 483'ün hizmetçisi ve Tom... (5.& 6.bölüm - 18.sayfada)   Paz Haz. 07, 2009 2:51 pm

sen okuyonh mu lan dewamı güzelmi hıııı???

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.tokiohotelciler.getgoo.net
biLL-cereN
Mod Adayı
Mod Adayı
avatar

Mesaj Sayısı : 3492
Nerden : biLL^in pozisyonuna qöre deqisiyo xD ( anLayana xD)
Lakap : biLL'nqie
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: >> Oda 483'ün hizmetçisi ve Tom... (5.& 6.bölüm - 18.sayfada)   Ptsi Haz. 08, 2009 8:55 pm

güzeL Lan ben okucam burdan çıkınca xD
finaLde şey oLdu ewLEndiLeR Lan TomLa juLia fLn öLe xD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
aşkitom
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 22
Nerden : Şu an o Chantelle'i parçalamaktayım...xD
Lakap : Abaza Cansu...xD
Kayıt tarihi : 02/06/09

MesajKonu: Geri: >> Oda 483'ün hizmetçisi ve Tom... (5.& 6.bölüm - 18.sayfada)   Ptsi Haz. 08, 2009 8:56 pm

yha ben bu finali nerde bula bilirim arkadaşlarımmm
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
biLL-cereN
Mod Adayı
Mod Adayı
avatar

Mesaj Sayısı : 3492
Nerden : biLL^in pozisyonuna qöre deqisiyo xD ( anLayana xD)
Lakap : biLL'nqie
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: >> Oda 483'ün hizmetçisi ve Tom... (5.& 6.bölüm - 18.sayfada)   Ptsi Haz. 08, 2009 8:59 pm

gen.tr de xD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
aşkitom
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 22
Nerden : Şu an o Chantelle'i parçalamaktayım...xD
Lakap : Abaza Cansu...xD
Kayıt tarihi : 02/06/09

MesajKonu: Geri: >> Oda 483'ün hizmetçisi ve Tom... (5.& 6.bölüm - 18.sayfada)   Ptsi Haz. 08, 2009 9:02 pm

hmm ya ben bunu 1-2 hafta önje okumuştum pardon unutmuşum yinede saol xD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
aşkitom
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 22
Nerden : Şu an o Chantelle'i parçalamaktayım...xD
Lakap : Abaza Cansu...xD
Kayıt tarihi : 02/06/09

MesajKonu: Geri: >> Oda 483'ün hizmetçisi ve Tom... (5.& 6.bölüm - 18.sayfada)   Ptsi Haz. 08, 2009 9:04 pm

ama sinir oldum neredeyse 2 haftadır gerisini yazmıo finalde karakter analiz bölümünde emma da kaldı ouuf yazsında okiim bi yha
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
biLL-cereN
Mod Adayı
Mod Adayı
avatar

Mesaj Sayısı : 3492
Nerden : biLL^in pozisyonuna qöre deqisiyo xD ( anLayana xD)
Lakap : biLL'nqie
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: >> Oda 483'ün hizmetçisi ve Tom... (5.& 6.bölüm - 18.sayfada)   Ptsi Haz. 08, 2009 9:04 pm

emma yı yazdı..
en son sıra chris teydi xD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
aşkitom
Küçük Üye
Küçük Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 22
Nerden : Şu an o Chantelle'i parçalamaktayım...xD
Lakap : Abaza Cansu...xD
Kayıt tarihi : 02/06/09

MesajKonu: Geri: >> Oda 483'ün hizmetçisi ve Tom... (5.& 6.bölüm - 18.sayfada)   Ptsi Haz. 08, 2009 9:05 pm

chirisi yazdımı?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
biLL-cereN
Mod Adayı
Mod Adayı
avatar

Mesaj Sayısı : 3492
Nerden : biLL^in pozisyonuna qöre deqisiyo xD ( anLayana xD)
Lakap : biLL'nqie
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: >> Oda 483'ün hizmetçisi ve Tom... (5.& 6.bölüm - 18.sayfada)   Ptsi Haz. 08, 2009 9:10 pm

biLmiyorum bakcam işte..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
t.b.k
Kaliteli Üye
Kaliteli Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 2777
Nerden : TOM^un önünden < altından < üstünden her bi yerinden/// 69 pzsyn tomlaxP
Lakap : abaza bööşraa/// büşrAM xD
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: >> Oda 483'ün hizmetçisi ve Tom... (5.& 6.bölüm - 18.sayfada)   Perş. Haz. 11, 2009 12:04 am

ben bkliom valla sonra hepsini birden okıcam Very Happy:D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bill-_-elif-_-tom
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 2978
Nerden : hEr YErdEN xD
Lakap : M@vİş/élifNUR:)
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: >> Oda 483'ün hizmetçisi ve Tom... (5.& 6.bölüm - 18.sayfada)   Perş. Haz. 11, 2009 12:56 am

ben okucam lan böşrAM sen okuyup bana aanlatırmısın lann

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.tokiohotelciler.getgoo.net
t.b.k
Kaliteli Üye
Kaliteli Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 2777
Nerden : TOM^un önünden < altından < üstünden her bi yerinden/// 69 pzsyn tomlaxP
Lakap : abaza bööşraa/// büşrAM xD
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: >> Oda 483'ün hizmetçisi ve Tom... (5.& 6.bölüm - 18.sayfada)   Perş. Haz. 11, 2009 1:09 am

tmm hepsini yazsın dilan hepisni birden okur anlatırım Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bill-_-elif-_-tom
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 2978
Nerden : hEr YErdEN xD
Lakap : M@vİş/élifNUR:)
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: >> Oda 483'ün hizmetçisi ve Tom... (5.& 6.bölüm - 18.sayfada)   Perş. Haz. 11, 2009 11:58 am

ok canım saolasın

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.tokiohotelciler.getgoo.net
t.b.k
Kaliteli Üye
Kaliteli Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 2777
Nerden : TOM^un önünden < altından < üstünden her bi yerinden/// 69 pzsyn tomlaxP
Lakap : abaza bööşraa/// büşrAM xD
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: >> Oda 483'ün hizmetçisi ve Tom... (5.& 6.bölüm - 18.sayfada)   Perş. Haz. 11, 2009 2:23 pm

ne demek bebağam xD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bill-_-elif-_-tom
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 2978
Nerden : hEr YErdEN xD
Lakap : M@vİş/élifNUR:)
Kayıt tarihi : 23/04/09

MesajKonu: Geri: >> Oda 483'ün hizmetçisi ve Tom... (5.& 6.bölüm - 18.sayfada)   Perş. Haz. 11, 2009 6:50 pm

xD oyşş yawrm

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.tokiohotelciler.getgoo.net
 
>> Oda 483'ün hizmetçisi ve Tom... (5.& 6.bölüm - 18.sayfada)
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
14 sayfadaki 16 sayfasıSayfaya git : Önceki  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Tokio HoteL :: Tokio HoteL :: Tokio HoteL için-
Buraya geçin: